Enseñanza | Curso | Asignatura |
---|---|---|
MU en Formación del Profesorado de Secundaria y Bachillerato, FP e Idiomas | 1 | APRENDIZAJE Y ENSEÑANZA DE LAS LENGUAS EXTRANJERAS (INGLÉS) |
MU en Formación del Profesorado de Secundaria y Bachillerato, FP e Idiomas | 1 | TRABAJO DE FIN DE MÁSTER. ESPECIALIDAD INGLÉS |
Grado en Estudios Ingleses | 4 | SPECIAL TOPICS IN ENGLISH LANGUAGE AND LINGUISTICS |
Grado en Estudios Ingleses | 4 | TRABAJO DE FIN DE GRADO |
Grado en Educación Primaria | 4 | LENGUA Y CULTURA INGLESA PARA EL AULA DE EDUCACIÓN PRIMARIA |
Doble titulació: G. Estudis Anglesos i G. Llengües Aplicades i Traducció | 4 | SPECIAL TOPICS IN ENGLISH LANGUAGE AND LINGUISTICS |
Doble titulación: Grado en Educación Infantil y Grado en Ed. Primaria | 5 | LENGUA Y CULTURA INGLESA PARA EL AULA DE EDUCACIÓN PRIMARIA |
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE | 5 | LENGUA Y CULTURA INGLESA PARA EL AULA DE EDUCACIÓN PRIMARIA |
Doble titulació: G. Estudis Anglesos i G. Llengües Aplicades i Traducció | 5 | TRABAJO DE FIN DE GRADO |
Doble Titulación: Grado en Educación Infantil y Grado en Ed. Primaria | 5 | LENGUA INGLESA Y SU CULTURA |
Proyectos de investigación | Fecha inicio | Fecha fin | Investigadores principales |
---|---|---|---|
Interculturalidad, ciudadanía europea e inglés como lingua franca: entre las políticas y las prácticas en los programas de movilidad internacional universitaria (INCIEN) | 01/01/2013 | 30/06/2016 | JOSEP MARIA COTS CAIMONS |
The development of GLOCAL competence through study abroad in non-English-speaking contexts: applying the Experience Sampling Method by means of a smartphone application | 01/09/2023 | 31/08/2026 | JOSEP MARIA COTS CAIMONS, MARIA ANGELS LLANES BARO |
La competencia global de los estudiantes universitarios: una experiencia piloto de internacionalización del currículo | 01/06/2020 | 30/11/2023 | JOSEP MARIA COTS CAIMONS, MARIA ANGELS LLANES BARO |
Tesis | Año | Dirección |
---|---|---|
Discourses on Study Abroad: The Experience of Erasmus Students from a University in Catalonia | 2017 | Cots, Josep Maria; Casado, Núria |
Publicaciones | Año | Autores | Tipo |
---|---|---|---|
Challenging the language learner as the only source of data in study abroad research | 2022 | Mas Alcolea, Sònia; Llanes, Àngels | Capítol de llibre d'investigació |
Discourses of foreign language development in study abroad: social networks and other intervening factors | 2022 | Mas Alcolea, S.; Torres Purroy, H. | Article d'investigació |
Study abroad and students' (lack of) integration: The case of a Spanish ghetto in Italy | 2021 | Mas Alcolea, Sònia; Torres Purroy, Helena | Capítol de llibre d'investigació |
Shadowing and narrative interviewing combined: the advantages of using an observational method in higher education research | 2021 | Mas Alcolea, S.; Torres Purroy, H. | Capítol de llibre d'investigació |
Applying the community of practice theory in higher education: the case of the research group | 2021 | Torres Purroy, H.; Mas Alcolea, S. | Capítol de llibre d'investigació |
The Internationalization of Scientists' Communication. An Essential Literature Review | 2019 | Torres Purroy, Helena; Mas Alcolea, Sònia | Capítol de llibre d'investigació |
Study Abroad and Students' Discourse on 'Cultural Difference': A Longitudinal View. | 2019 | Mas-Alcolea, Sònia | Capítol de llibre d'investigació |
'I Thought I Was Prepared.' ERASMUS Students' Voices on Their Transition from L2 Learners to L2 Users | 2018 | Mas-Alcolea, Sònia | Capítol de llibre d'investigació |
Studying the impact of academic mobility on intercultural competence: a mixed-methods perspective | 2016 | Cots, J.M.; Aguilar, M.; Mas, S.; Llanes, À. | Article d'investigació |